sobota 1. března 2008

Jan Hettenberger - Noc ve škole (zatmění Měsíce)

Jak jsem vešel do školy, tak jsem pak šel po schodech nahoru a rozdělal jsme spacák. Problém byl s vybráním místa.

Film byl dobrý stejně jako prezentace. Chvilku trvalo, než jsme se spojili s Tvrdošínem, ale pak se povedlo. Pohádka byla dobrodružství rodiny Smolíkovy. Vůbec jsem nemohl usnout a pak se přece jen povedlo (na půl hoďky).

Vstávat se mi teda vůbec nechtělo a jít do té zimy taky ne. Měsíc byl teprve ve čtvrtině a už byl za mrakama (to se může stát každému). Pak jsme šli na hřiště a sbírali jsme tam obrázky a trvalo to půl hoďky (to byly omrzliny).

Za chvíli jsme se spojili s Tvrdošínem (zase). Pak jsme přednášeli básně, které jsme vymysleli. Pak jsme si pustili Smolíkovy a šli spát. Sotva jsem si sedl, židlička se převrátila (ach jo). Pak jsem posnídal, dva loupáky mi stačily.

Žádné komentáře: