úterý 26. února 2008

Daniela Valchářová - Noc ve škole (zatmění Měsíce)


Celý týden jsem se těšila, až budeme spát ve škole. Půjčovala jsem Míši spacák a karimatku, takže pro mě přijela autem a jeli jsme. Přijeli jsme a mysleli si, že jsme přijeli brzy, ale byli tam už skoro všichni. Čekali jsme na pana učitele Sumbala. Když přišel, vešli jsme dovnitř a rozdělili se do tří skupin do pokojů. My, holky, jsme si vybraly klubovnu. Vybalily si spacáky a karimatky. Rozhodly se pak jak budeme ležet a povídaly si.

Za chvíli nás volali do počítačové učebny, abychom se šli dívat na film o zatmění Měsíce. Bylo to velice naučné, dozvěděla jsem se věci, které jsem dříve vůbec nevěděla. Ve škole máme televizi na kterou se dá prst a posunuje předměty. Vyplňovali jsme tam různé vyplňovačky. Potom jsme se spojili přes Skype s Tvrošínem, to je třída, která má s náma projekt.

Abychom usnuli co nejrychleji, paní učitelka nám pustila pohádku o Smolíkovi a potom jsme šli spát. Alespoň měli jsme jít spát. My jsme si ale povídali. Já usla až ve dvanáct hodin.

Probudila jsem se ve dvě hodiny ráno. Měla jsem probudit Páťu, ale ona tak krásně spala, tak jsem ji ještě nechala spát. Ve tři čtvrtě na tři přišel Honza s trubítkem a troubil jako na lesy. Ale když přišel do našeho pokoje, zatroubil jen trochu, asi mu to nefungovalo. Pak nás vytáhli ven a šli jsme pozorovat Měsíc. Když se Měsíc pomalu schovával, šel ještě vidět, ale potom byl zakrytý úplně! Potom jsme hráli hry a skládali básničky.

Pak jsme se znovu spojili s Tvrdošínem, povídali si s četli básně, co jsme vymysleli.

Potom byl volný čas. Každý pokoj dělal něco jiného. My holky jsme si udělaly černou hodinku. Vyprávěly jsme si vtipy a historky. Nejlepší vtip řekla Páťa, ten nikdo nepochopil. Kluci se dívali na pohádky.

Asi na tři čtvrtě na sedm jsme šli do kuchyněk a sháněli jsme místa k sezení. Honza zlomil nalomenou židli, Míša neměla židli a Jirka jako gentleman jí dal svou. Musel si pak dojít pro jinou. Na snídani jsme měli dva loupáky a čaj. Pak jsme si každý hrníček umyli a dali se do jídla. Moc se nám tam líbilo a chceme znovu spát ve škole.

Žádné komentáře: